Nemokami skelbimai, perku parduodu

Skelbimų sritys

Naujas skelbimas

Skelbimai

Populiariausi skelbimai pagal užklausą kvadratu

Skelbimai 618680SPSS analizė ir tyrimai (Vilnius)
Atliekame statistines analizes su SPSS, Excel, R-studio ir Python. - Hipotezių tikrinimas. - Regresinė ir faktorinė analizės. - Mediacijos ir moderacijos analizė. - Koreliacijos, palyginimai, rinkos tyrmai. - T-testas, ANOVA, chi-kvadrat, Mann–Whitney...
 parduodu buta aukstuosiuose sanciuose
parduodu 1 kambario buta aukstuosiuose šančiuose. Namas murinis,5 aukštis,3aukštas,rami vieta. Buto kvadratura 27m/2,tualetas ir vonia kartu,virtuve,balkonas per visa buta,plastikiniai langai. netoliese randasi darzelis,mokykla,bei...
 Parduodu 1 kambario buta Jonavoje centre,renovuoja
Parduodu vieno kambario 31 kvadratinio metro buta Jonavos centre.6 aukstas is 9 namas bus naujai renovuojmas.vIRTUVE 4.5 kvadrato vonia kartu su tuoletu vamzdynas naujei sutvarkytas didelis koridoriu ir 20 kvadratu kambarys.Yra balkonas, visur isklotas...
Skelbimai 620715Parduodamas butas Tenerifėje www.namaitenerifeje.lt
Butas Tenerifėje Parduodamas erdvus 1 miegamojo butas su terasa, butui priklauso garažas. Šiame komplekse yra baseinas. Netoli prekybos centrai, kavinukės. Iki žymiojo La Arena paplūdimio 10 minučių pėsčiomis. Tai šeimos butas ir puiki investicija. Kaina:...
 patalpu pirmame aukste nuoma
2) Patalpos pirmame aukšte, geras matomumas nuo gatvės, geras privažiavimas. Patalpos gerai įrengtos: dideli vitrininiai langai, visos komunikacijos, signalizacija, telefono bei interneto linijos, du išėjimai į ūkinį kiemą. Automobilių sustojimo aikštelės...
 Klaipėdoje išnuomojamas 1 kambario butas
Ilgam terminui (virš metų) išnuomojamas paprastas 1 kambario butas Pietinėje g. plytiniame name. Su daliniais baldais. Kvadratūra – 34 m3. Šalia IKI, BIG prekybos centras, Maxima parduotuvė, dviračių takas, mokyklos, patogus susisiekimas. Kaina -...
Skelbimai 524647Kėdžių Užvalkalų Ir Staltiesių Nuoma
Siūlome šventinius aksesuarus, kurie papuoš Jūsų renginį ir pridės prabangaus šarmo (kėdžių užvalkalai). Balti kėdžių užvalkalai perrišti Jūsų pageidaujamos (žemiau pateikta tik pavyzdžiai) spalvos juostomis. Vieno užvalkalo (su kaspinu) nuomos kaina –...
 Darbas Vokietijoje
Darbas Vokietijoje Skubiai reikalingi žmonės į Vokietiją, į siuntų sandėlį Miuncheno miestė. Darbas nuo 8 val. iki 12 val.ir nuo 17 val. Iki 21 val. + viršvalandžiai. Darbdavys suteikia gyvenamąją vietą už 250-300 eurų į mėn.- už kurį išskaičiuoja nuo...
 Pastolių tinklelis – super kaina, aukšta kokybė.
UAB „ES BALTIC“ prekiauja aukštos kokybės pastolių tinkleliu. Pastolių tinklelis apsaugo Jūsų darbuotojus nuo saulės, lietaus ir vėjo, o fasadą nuo per greito džiūvimo. Taip pat suteikia statybinei aikštelei patrauklų estetinį vaizdą. Rulono kaina 441 lt +...
 Darbas Vokietijoje
Darbas Vokietijoje Reikalingi špakliuotojai, dažytojai, tinkuotojai prie gipso plokščių Miuncheno miestė. Darbdavys suteikia gyvenamąjį plotą už 200 eurų/mėn. Atlyginimą moką pagal kvadraturą. 8(netto)-10(brutto) euru i val. Reikalingą rusų kalba. ...
 Kaminu ideklai pristatomi kaminai skardinimas TH
Nebrangiai |nerūdijančio, gaminius, nestandartinius, nebrangiai, gaminame, montuojame, standartinius| gaminame ir montuojame nerūdijančio plieno standartinius bei nestandartinius įdėklus į kaminus, statome pristatomus apšildomus kaminus pirtims, židiniams,...
 Pristatomi kaminai ideklai i kaminus JuŠĖĮDXM
Pigiai @nerūdijančio, gaminius, nestandartinius, įdėklus, kaminus, gaminame, montuojame@ gaminame ir montuojame nerūdijančio plieno standartinius bei nestandartinius įdėklus į kaminus, statome pristatomus apšildomus kaminus pirtims, židiniams, kieto kuro...
Skelbimai 617062Nekilnojamas turtas Tenerifėje www.namaitenerifeje.lt
Parduodamas gražus, erdvus ispanisko tipo 3 miegamuju butas su balkonu, iš kurio matyti vaikų žaidimų aikštelė. Bute 3 miegamieji, vienas vonios kambarys du sandėliuku, salionas ir atskira virtuvė su skalbimo patalpa. Butas yra trečiame namo aukšte, name yra...
 Salantuose butas centre
Parduodamas 38 kvadratinių metrų, dviejų vienodų patalpų butas Salantų miesto centre. Yra ūkinės patalpos kieme, palėpė virš patalpų, rūsys, kanalizacija, vanduo. Šildymas vietinis. Nuoroda...
 Parduodamas 6 arų sodo sklypas Pagiriuose, SB "Pagiriai".
Parduodamas 6 arų sodo sklypas Pagiriuose, SB "Pagiriai". Sklypas aptvertas, kvadrato formos, elektra. Sklypas tuščias, aplinkui statosi nauji namai.Puikus privažiavimas.Paskirtis: Kolektyvinis sodasSklypo plotas: 6...

Šiame sąraše rodomi keletas populiariausių skelbimų pagal užklausą kvadratu
Svetainėje Skelbiam.INFO publikuojami nemokami skelbimai. Čia gali būti ir jūsų skelbimas, reklama ar tinklalapio nuoroda.